maandag 19 september 2011

Seulement Blanc

My first real cake since my summer break. As you may know, I´ve been busy buying furniture and decorations for my new home. In only two weeks the key of the house is finally mine. Can´t wait to move all my old and new stuff into my new shabby chic home...

Matching the shabby chic style perfectly is this mini birthday cake for my friend Christiane.
Eventhough it´s not a real colour, I adore white, just love it's purity and calmness...

A white on white cake was on my to do list for a long time, with the combination of my new doily cutter I found a perfect match.

Happy Birthday Christiane!

Mijn eerst echte taart sinds weken.. Zoals je misschien weet heb ik mijn zomervakantie gevuld met het zoeken naar en kopen van meubels en decoratie voor mijn nieuwe huisje.
Over minder dan twee weken is de sleutel van het huis eindelijk van mij! Kan niet wachten om mijn oude en nieuwe spullen te verhuizen naar mijn nieuwe shabby chic style huisje.

Perfect passend bij shabby chic is dit mini-verjaardagstaartje voor mijn vriendin Christiane. Ik adoreer de kleur wit! Ook al kan wit niet als kleur bestempeld worden.. Het pure en kalme ervan vind ik prachtig...

Een wit-op-wit-taart stond al een tijdje op mijn to-do-lijstje, dit gecombineerd met mijn nieuwe doily uitsteker vond ik een perfecte match.

Nogmaals van harte gefeliciteerd lieve Christiane!








Best Blogger Tips

1 opmerking:

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine